FREDAG!

Vaknade upp och kollade på klockan och märkte att jag hade försvoit mig. Hade bara 40 minuter på mig att fixa mig, välja kläder, sminka mig, fixa håret + ÄTA FRUKOST. Men som tur var så hann jag ändå! ;) Kom till skolan och pluggade lite till matteprovet som jag hade idag.. (gick helt OK) sen hade vi även förberedelser inför nationellaproven i svenska som vi har nästa vecka.. DÖ skola, DÖ!..

Nu ska jag lägga all skola & pluggande åt sidan och börja fokusera på helgen istället, tycker det låter som en bättre ide :).. Det är ju fredag! Helgen har egentligen inte så mycket att bjuda på med tanke på att jag varit sjuk i en heeeel vecka och inte vill köra all in. Nu ska jag äta mellis, hörs sen. L O V E

417953_3184052357187_1142091434_3345803_535005143_n_large




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR