MEINE BESTIE ♥

MEINE BESTIE, Ja.. Nu har ni nog missat en hel del, CHECKA den där långa texten så förstår ni vem det är! 
 
Johanna & Jag "träffades" första gången när vi båda var 7 år gamla, alltså för ungefär 10 år sedan. Det började med att vi bodde på samma gård i Granängsringen, jag var ute för att kika på det nya som jag inte sett förut, och där står en blond tjej som då var Johanna. Vi började prata väldigt mycket och genom det fick en väldigt bra kontakt med varandra. Sen blev klockan mycket och det var dags att gå in och varva ner och bada och hela köret man gjorde när man var liten.. Dagar efter det så lekte vi nästan varje dag, både ute på gården och även hemma hos varandra. Och genom det blev vi allt bättre kompisar för varje dag som gick och för varje gång vi var/lekte med varandra. Men jag var inte så snäll mot Johanna något år efter vi lärt känna varandra, jag började mobba henne, skickade mina vänner på henne och även så skickade jag mina bröder på henne. (Vågade antagligen inte ta saker i mina egna händer) Jag var en ren idiot, Johanna hade inte gjort någonting mot mig utan jag ville bara retas och bara se henne stå där och se hur rädd som helst ut. Det var en sån riktig bitch jag var när jag var liten. MEN jag gick och sa förlåt till Johanna och hon tog snällt emot det och vi blev vänner igen, lekte som om att ingenting hade hänt. Vi började sova över hos varandra och följa med varandra till stallet/bada/shoppa osv.. Och tänk er, nu 10 år senare är vi Bestie's. Vi har snackat med varandra varje dag i ungefär 10 år. Det är faktiskt helt sjukt!.. Vi har haft våra upp och ner dagar, vi har bråkat, vi har missförstått varandra, men så fort det blir något knasigt emellan oss så löser vi antingen det direkt eller dagen efter. Det är så vi rullar, jag & Johanna ;) Vi genom allt bestie!
Glöm inte att checka Johannas blogg på: www.johannaalmstrom.devote.se 
 
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR