UPPDATERINGEN = APSKIT

Min uppdatering suger verkligen apskit, men jag sa ju att jag ska FÖRSÖKA förbättra mig och FÖRSÖKA blogga varje dag, eh.. Det höll verkligen inte sådär skit länge, men jag har märkt att jag har mest tid på kvällarna då jag har tid att sätta igång datorn och bara chilla. På dagarna det är då jag sover bort halva dagen & sedan är ute med vänner osv.. Men, dagen idag då. Ja, vad har jag gjort idag? Jo jag var ju barnvakt imorse, sedan så hoppade jag in i duschen när mamma väl kom hem och fixade mig och drog ut och träffade mina kära vänner, inte mycket med det. Det var skit tråkigt ute, så jäkla dött ute nu när alla åkt iväg på semester och så, huh.. När ska jag iväg då? - Aldrig. Jodå, blir eventuellt finland och stomnarö i sommar men familjen & vänner. Har en del planer inplanerade nu i veckan som kommer och imorgon!? Det får ni veta snart :) 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR