Baldagen & efterfesten...

Ha-ha, vågar jag ens berätta?.. Jodå, man lever bara en gång så let's go! ;)
.
Jag gick till salongen för att fixas, efter typ två timmar så var jag äntligen klar. Så då var det bara att rusa iväg och möta upp tjejerna i klassen för att ta några bilder och sedan åka limousin i 45 minuter innan vi går in till själva "balen". Det var riktigt jävla roligt måste jag säga, har aldrig haft så jäkla kul alltså!.. Efter allt det roliga så var det att gå in till centrum där själva balen var, var faktiskt inte så roligt där inne som jag trodde det skulle vara, men det funkade. Blev hämtad ungefär vid 11, sen hem och byta om och iväg på efterfest i Nyfors där MASSOR utav folk var. Jag var rätt borta redan när jag kom dit, och redan påväg dit. LÄS detta: (Jag hade inte ätit någon middag den dagen) så det var utav de anledningarna det blev som det blev. Jag stod och spydde framför polisen, men inte gjorde de någonting, först tänkte de köra hem mig men nej så vart det inte.. Men kom ihåg att man lever bara en gång, ibland måste man få köra all in i sitt liv, och denna gång gjorde jag. Jag var ledsen men samtidigt jävligt glad för att ha gått ut nian och precis fått sommarlov!.. :) 






 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR