DAGEN IGÅR

Åh min dag blev lyckad ändå...till slut. :) Trodde efter typ två timmar i stan att jag inte skulle få träffa dem men det fick jag..! Jag och min tjejkompis gick en sväng i stan, men drog vidare till gamla stan för att sitta vid kajen och ta bilder. Min tjejkompis med namn Johanna sa till mig "där sitter ju marcelo & Annica, och pekade" Och jag var helt lost, fattade inte vart så för jag trodde hon bara skojade med mig så jag sket i det. Men sen när jag fick syn på dem, då vart jag ingen fjortis som skrek runt utan jag tog det väldigt bra om jag ska vara helt ärlig.  Där satt dem och åt glass och hade det allmänt mysigt. Sen började allt snack, det var som att träffa någon kompis och bara babbla på, men väldigt konstigt kändes det som (på ett bra sätt) eftersom jag följt dem från dag ett till slutet på tv. Vi pratade om allt möjligt, allt från himmel till jord och så tog vi även massor utav bilder. Marcelo var väldigt öppen och var väldigt social och verkligen ingen såndär badboy som man kanske uppfattat honom som på tv, somsagt bb har vinklat ut honom väldigt hårt, medan Annica som bara varit ute i "verkligheten" i några dagar efter att ha suttit inlåst i ett hus i 106 dagar var mer blyg eller tyst av sig, men en väldigt söt tjej! Där satt vi och pratade i ungefär 30 minuter. Och vill bara påpeka att det där som BB Jessica skrivit på sin blogg om otrohet med (hanna w & jennifer) INTE stämmer, hon skriver så bara för att locka till sig läsare, så gör ju alla "bloggare" för att bli stora - genom att snacka skit.. Något som inte uppskattas av många! Jag hälsade jätte mycket från denna blogg, och dem hälsade mycket mycket tillbaka att bloggen är så fin & att alla anncelo fans är så underbara som tror på dem. Igår kväll startade även M & A sina bloggar så ni kan följa dem och att Annica kan berätta hela historian om det där med Fredrik. (Annica åker till Östersund i slutet av veckan, men har ej bestämt om Marcelo ska med eller inte.) Det var otroligt roligt att träffa dem båda, och vi sa det att vi säkert kommer träffas igen!  (Bilderna är tagna av mig)
Annicas blogg: http://annicaenglund.blogg.se
Marcelos blogg: http://penamarcelo.blogg.se









NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR