FUCK (you) haters!

Tänker först och främst säga, fuck you HATERS! Igår fick jag ett telefonsamtal av en väldigt nära vän, tänker faktiskt inte nämna namn då hon också kan bli hatad osv.. Jag fick höra att folk säger att Marcelo dejtar mig i smyg bakom Annicas rygg, för det första så stämmer detta INTE och för det andra varför skulle jag vilja förstöra mellan dem två, alltså mellan Annica & Marcelo?.. Det är helt sjukt att folk som inte ens känner mig, eller honom startar rykten om sådant. Jag är en 16 åring tjej, som kanske är ett fan av honom, inget mer med det! Och sen vill jag även säga att - tro vad fan ni vill. Ni behöver inte tro på att det var Marcelo som frågade mig om jag skulle till stan. Jag har till och med bildbevis på det som jag tänkt lägga upp för att folk ska tro på mig. Okej, jag är en okänd människa, klart man inte behöver tro på mig men kom igen att börja hata mig efter att jag träffat Annica och Marcelo går ju bara för långt! Ryck upp er och ha koll på erat egna liv istället för andras. TACK för mig.



Anonym

16år? Du ser ju äldre ut än Annica & mkt snyggare också

Evve

Haha men Gud. Ofta han skulle dejta en 16åring. Vad tänker folk med...

André

Du är ju sååååå mkt snyggare en Annica...




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR