HOMEEEE

Uh, vilken kväll/natt det blev igår alltså.. Att ligga fyra pers i en säng är inget jag rekommenderar, det blir jävligt trångt & varmt för den delen. Har sovit som en kratta inatt, alltså nästan ingenting. Blev lite väl mycket alkohol igår också, så det slutade ju med att jag stod och spydde igen, fast denna gång var det ju inte framför polisen :) Men det gick bra tillslut.. Inatt sover jag hos Johanna igen, för ikväll blir det grillkväll med några goa människor. Innan det ska jag fixa med lite tvätt, duscha & fräscha till mig litegrann tänkte jag. Uppdaterar senare!

Helena

Ta chansen och få en länkning i vår blogg! Det enda du behöver göra är att rösta på min väska som jag designat(se länken, http://designyourhandbag.nelly.com/?bag_id=5914 )och sedan kommentera att du gjort det! :) kram!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR