Min dag idag:

Har varit en sorgsen dag idag, men ändå en rolig. Dagen började med skola, där var det skåpstädning och avslutningslunch för oss nior som går ut skolan imorgon :( var riktigt god mat och lärarna slavade för oss för första gången. Därefter var det samling i klassrummet, våra lärare (två av dem) hade gjort en låt så de sjöng upp den för oss.. Var riktigt roligt att höra men ändå riktigt sorgligt, kom inte bara några tårar utan många!.. Kan verkligen inte förstå att det är slut redan imorgon, efter 4 år i min härliga klass så är det snart slut, och vi splittras för alltid. :( har gråten i halsen men försöker hålla det inne, för imorgon har jag hela dagen på mig att gråta :(
.
Efter skolan drog jag och mötte upp Johanna i centrum, köpte det sista inför imorgon, så nu är det klart med det! Därefter åkte vi iväg och träffade lite vänner och hade det trevligt på bonza. Nu sitter jag med färg i håret och ska strax tvätta bort det och sedan hoppa in i duschen för att göra mig fräsch inför morgondagen.. Uppdaterar mer sen!.. (lite bilder från idag)


JL

Jag blir galen!! Jag vägrar tro på att du är 16. Du ser ju minst ut som 20 iaf. Lägg upp ett bevis :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR