SÄMST uppdatering...!

Hej... GOSH vilken dålig uppdatering! :( Har haft fullt upp hela dagen, varit i skolan och träffat vänner och planerat efterfesten som jag ska på efter balen som är på torsdag. Har verkligen fullt upp nu när allt ska fixas och donas. Har också åkt på en ögoninflammation, lagom sådär till balen. NOT. Verkligen inte kul, gör ont som satan! :(
.
Imorgon är det tisdag och jag tänker stanna hemma från skolan eftersom vi ändå bara ska till stan och inte göra någonting, så jag stannar hemma och provar min balklänning i lugn och ro igen och ska dessutom försöka göra så att mitt öga blir frisk till balen..! Efter jag fixat det, åker jag till märsta för att fixa till mina naglar till balen, får bli gele naglar med fransk manikyr tror jag. :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR