Sep. 06, 2012

Sorry den dåliga uppdateringen, men har haft fullt upp hela dagen. Dagen började med skola, och sedan ut och leta praktik då jag och Johanna fortfarande inte hittat något. Sen åkte vi hem till Johanna för att plugga litegrann, sen åkte jag med mamma och köpte lite saker. Färgade håret, och klippte mammas hår. Så det har varit fullt upp!
Har heller inte varit på humör för att blogga, då min dag varit lite upp och ner med allt. Men nu är det bra igen :) ska strax gå och sova, ska fixa lite saker sen krypa ner och kolla tv.
.
Imorgon är det fredag igen, två lektioner står på schemat sen är det dendär efterlängtade helgen! Ska iväg till stallet en snabbis imorgon också för att sköta om min pålle som åker tillbaka till sin ägare i slutet av september :( mitt hjärta <3





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR