TIDEN DÅ - TIDEN NU

Nu ska ni få sen en sak.. Och så får ni berätta om jag förändrats någonting, själv tycker jag att jag förändrats (på utseendet) Och säkert på beteendet också, en heeel del! :) 
 
2006, tiden då man aldrig sminkade sig och trivdes i den hårfärgen man hade.
 

2007, Då fjortistiden började. 
 
2008, Man började mer och mer tänka på hur man såg ut
 
2009, Åkte kryssning för första gången med min bästis och passade på
att fjortisposa lite och började 6an.
 
2010, då jag tog min älskade prinsessa Bianca på foder. Då hästar var allt
jag ville hålla på med och året då min bästavän Nicke gick bort. <3
 
2011, följde Johanna med till Rimbo för att se på vårat nya hus. Färgade håret
blondt och festade som en galning. Följde med Emilia till Finland på sommarlovet.
 
2012, färgade håret brunt igen och började sminka mig mer och mer. 
Fick hundvalpar, 8 stycken. Min älskade farmor gick bort. :(
Åkte till Gotland med världens bästa klass. Fick en systemkamera och började
fota en heeeel del! Gick balen, slutade 9an & splittrades med världens bästa klass! 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR