Gårdagen

Hej! Hann inte blogga någonting igår för hade hela tiden någonting att göra igår kväll. Kom inte hem förrän vid 23.00 från stallet. Åkte ju somsagt till stallet efter jobbet med mamma och pojkvännen, vi mockade lite och fixade mat till Coco. Sen hem igen för att äta lite middag sen åkte vi tillbaka till stallet igen för att ta in Coco då det finns en tjej i stallet som inte vågar ta henne. Till sist så var ridhuset ledigt så vi kunde longera Coco och jobba lite med henne, igår var hon mycket bättre än vad hon gjorde i måndags, inte lika stissig och hoppig! 
 
Onsdag
Var i skolan idag, och det kändes så jäkla bra. Idag var det även roligt att jobba matte även fast jag inte förstod så mycket men ändå. När jag och pojkvännen kom hem så åt vi lite lunch och jobba matte i en HEL timme med lite avbrott förstås. Ligger just nu och ser på tv och väntar tills mamma kommer hem, då blir det middag. Skulle eventuellt träffa Johanna idag, men hon har ont i magen :( så vi får se hur det blir med det! 
 
Bjuder på en gammal bild på mig och min morbrors fru. 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR